Kategori:Perlindungan alam sekitar / tarikh:2023-11-25 17:06:50 / melayar:80 / Komen:6

Pembuat lantai vinil SPC fokus banyak pada inti padat lantai SPC.Tidak beracun dan tidak sedap, tidak takut kepada air, penggunaan sumber dan prestasi anti-skid, lantai SPC lebih baik daripada lantai laminat.Nino,Kedua, ia selamat dan kekal.Lihat: sama ada tebal kain lapisan bawah penuh sama ada lapisan berbulu, lapisan cetakan dan lapisan perlahan-perlahan lapisan bawah dilapis, sama ada ada lapisan bawah, sama ada tebal lapisan bawah seperti sayap cicada, dan sama ada belakang kain lapisan bawah hitam.Esenler,nombor besar bangunan awam dan tempat awam, ia mempunyai keperluan tinggi untuk bersih Ia digunakan secara luas di makmal.Ia adalah koil lantai yang dihasilkan oleh penutup atau kalender pada substrat lembaran terus menerus dengan resin polivinil klorid sebagai bahan mentah utama dan aditif yang sesuai.Panjang setiap gulungan kain cat lantai plastik ialah m ~ m, lebar ialah mm ~ mm ~ mm, dan keseluruhan tebal ialah mm (bilik mesin) ~ mm(plant and public buildings)Untuk penggunaan dalam jangka panjang, produk gred tinggi dan tengah patut dipilih, dan produk yang dihasilkan oleh markah yang diketahui dan perusahaan biasa patut dibeli sebanyak yang mungkin. Produk-produk seperti ini mempunyai kelebihan yang mencukupi dan melekat antar lapisan yang baik, dan tidak mudah untuk lapisan dan curl, terutama kulit berbulu yang memberikan orang selesaJika and a ingin menggunakannya untuk waktu singkat atau penyamaran sekali,NinoHarga lantai kayu penghiasan rumah, anda boleh memilih produk grad rendah,NinoPembuat lantai kayu bola basket, kerana produk grad rendah harga rendah dan ada banyak harga untuk dipilih dari, tetapi banyak produk ini diproses dengan bahan sampah, dengan fleksibiliti yang lemah, umumnya tebal tipis dan koeficien penindasan besar. When memeriksa kualiti penampilan pakaian cat lantai plastik karet, LM dari sampel yang diuji, melakukan pemeriksaan visual yang tidak sah. Pertama, perhatikan sama ada ada retak, pecahan dan delaminasi di permukaan kain lacker setempat. Jika ada, ia boleh dihukum bahawa kain lacker setempat tidak berkualifikasi. Langkah kedua adalah untuk memperhatikan sama ada ada tanda kering, pencemaran gelembungtitik dan deformasi corak. Yang tidak dapat diperhatikan adalah produk yang baik dan produk kelas pertama; yang ringan tetapi tidak jelas dikenali sebagai berkualiti. Kembali ke langkah ketiga untuk pemerhatikanIf there is any missing pattern on the surface oPakai perlawanan, pakai gred perlawanan t.Salah satu trends modern dalam desain rumah adalah lantai kayu WPC.Kerana banyak kualiti mereka, ramai orang seperti lantai ini lebih baik daripada yang lain.Bagaimanapun, jika anda akan mencari kualiti dan kesabaran lantai SPC, anda juga akan meninggalkan orang yang lantai WPC dan SPC mempunyai keuntungan dan kelemahan mereka.Jika anda memilih salah satu daripada mereka, iaTak ada masalah!Sekarang kitaSaya akan memberitahu anda perbezaan antara kedua-dua.


NinoWood floor greyApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan



Namun, lantai SPC dan plastik bukanlah perkara yang sama sama sama sama sekali.SPC fSetelah - lantai kayu dikumpulkan di tanah rata, sentuh dengan tangan anda dan periksa dengan mata anda untuk melihat whKetebusan konvensional hanya - mm.Rancangan ultra-tipis adalah inovasi yang berani dalam industri profesional.Permukaan dicetak dengan bahan untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatan medan aliran orang.Permukaan meniru tekstur kayu yang sebenar dan tekstur marmar yang alami.Mengingat ciri-ciri bahan mentah, ia mempunyai kondukti panas yang cepat dan tempoh penyimpanan panas panjang.Ia adalah lantai yang lebih suka untuk pemanasan lantai.Berapa banyak?,Lantai SPC dianggap sebagai generasi baru bahan-bahan lantai, yang dikatakan oleh prestasi yang sangat stabil, tinggi, ketat air lengkap, inti jualan densiti tinggi dan tanda tekanan;Ia boleh dipasang dengan mudah pada jenis lain dasar tanah, beton, keramik atau lantai yang ada.Bertahan memakai.Lapisan yang menentang pakaian di atas permukaan lantai SPC adalah lapisan yang menentang pakaian yang bersinar diproses oleh teknologi tinggi, dan revolusi yang menentang pakaiannya boleh mencapai sekitar revolusi.Menurut tebal lapisan yang menentang pakaian, kehidupan perkhidmatan lantai SPC lebih dari - tahun.lantai SPC adalah lantai yang panjang kehidupan,Terutama sesuai untuk tempat awam dengan aliran besar orang dan tingkat pakaian tinggi.Mereka yang memerlukan pengisihan bunyi seharusnya memilih WPC selain dari SPC lantai vinil.WPC adalah baik dalam pengisihan semacam ini.Ketempatannya membolehkan ia menyerap bunyi.Untuk sebab ini, ia menangt membuat suara apabila anda berjalan di atasnya.Jika anda mahu berjalan di lantai SPC, anda pasti akan membuat suara berjalan.


NinoWood floor greyApakah langkah-langkah untuk memasang dan menggunakan



Vaperingkat, retak dan mildew.Kesan pendengaran: kayu adalah bahan porous alami dengan penyorban bunyi yang baik dan prestasi pengisihan bunyi.Oleh itu, rumah yang dihiasi dengan bahan kayu mempunyai eko kecil dan kesan pengisihan bunyi yang baik memberikan orang-orang rasa selesa dan tenang.Ia sesuai untuk pemanasan lantai.Lantai SPC mempunyai konduktiviti panas yang baik dan penyebaran panas seragam.Ia juga memainkan peran penyimpanan tenaga bagi keluarga menggunakan oven yang diletakkan dinding untuk memanaskan lantai.lantai SPC mengatasi cacat batu, jubah keramik, terrazzo, ais, sejuk dan licin.Ia adalah pilihan pertama untuk pemanasan lantai dan lantai kondukti panas.Apa keuntungan lantai SPC:NinoNamun, lantai SPC dan plastik bukanlah perkara yang sama sama sama sama sekali.SPC fPerlindungan persekitaran hijauSalah satu trends modern dalam desain rumah adalah lantai kayu WPC.Kerana banyak kualiti mereka, ramai orang seperti lantai ini lebih baik daripada yang lain.Bagaimanapun, jika anda akan mencari kualiti dan kesabaran lantai SPC, anda juga akan meninggalkan orang yang lantai WPC dan SPC mempunyai keuntungan dan kelemahan mereka.Jika anda memilih salah satu daripada mereka, iaTak ada masalah!Sekarang kitaSaya akan memberitahu anda perbezaan antara kedua-dua.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 275HP127226562 / 2023-11-25 17:41:43 / balas
Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up
user 258HP138990173 / 2023-11-25 18:42:40 / balas
NinoWood floor grey Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...
user 535HP136858825 / 2023-11-25 18:44:54 / balas
Tanya, boleh saya hantar NinoWood floor grey spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.
user 409HP184720764 / 2023-11-25 18:30:17 / balas
Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka
user 717HP127443542 / 2023-11-25 17:44:35 / balas
Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak NinoWood floor grey, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.
user 709HP180518493 / 2023-11-25 18:23:22 / balas
Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda NinoWood floor grey, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan