Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2024-04-23 00:19:53 / melayar:38 / Komen:6

Dry type transformer factorySpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;,Stary BohuminModel pengubah jenis kering kuasa, Menurut undang-undang Ohm, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan arus hanya / dari total aliran semasa, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Stary Bohumin,Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Kawaya,Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


Stary BohuminPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApa itu



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Keperlukan pemasangan,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu,Stary BohuminPenukar tiga fasa 100kW, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.


Stary BohuminPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringApa itu



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Kurs kerja,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Stary BohuminBagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 258HP138990173 / 2024-04-23 08:50:22 / balas
Stary BohuminPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.
user 466HP159575805 / 2024-04-23 08:39:47 / balas
Stary BohuminPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.
user 409HP184720764 / 2024-04-23 08:32:01 / balas
Stary BohuminPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?
user 122HP117294921 / 2024-04-23 08:09:06 / balas
Akhirnya dapat Stary BohuminPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.
user 709HP180518493 / 2024-04-23 07:30:03 / balas
Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari Stary BohuminPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!
user 256HP158312377 / 2024-04-23 07:53:43 / balas
Ha ha. Stary BohuminPiawai pemeliharaan pengubah jenis kering Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan