Kategori:Perlindungan alam sekitar / tarikh:2023-03-19 00:12:02 / melayar:189 / Komen:4

e dan kanak-kanak.Ia adalah bahan tanah yang disukai di tempat awam dengan keperluan keselamatan awam yang tinggi seperti lapangan terbang, hospital, sekolah, dan sebagainya.permukaan lantai SPC tidak akan mempunyai lubang dan halaman air;There will be no seams after splicing. Selepas dipotong, hapuskan dengan lembut dengan tongkat untuk membersihkannya dengan mudah, tidak meninggalkan tanda-tanda yang sukar untuk dibuang, dan tidak perlu untuk menyimpannya dengan produk penyediaan khas.San Pablo de las Salinas,San Pablo de las SalinasAdakah lantai kayu mengandungi formaldehyde,Warna gelap benar-benar memulakan atmosfera serius.Salah satu ciri gaya industri adalah bahawa ia tidak dihiasi, dan tiada bahan yang lebih sesuai daripada log.Lantai log mempunyai perasaan berat sejarah dan kelihatan lebih sedap. Bahan log kelihatan lebih alami, dan perasaan sejuk dibawa oleh tumbukan logam.Tanda yang dikenali: lantai LG dan Hanhua di Korea, lantai Armstrong di Amerika Syarikat, lantai Jiefu dan Tejia di Perancis, lantai fulbo di Swedia, longxilu, tahilong, lantai Dongli di Jepun, dan lantai bonier di rumah.Untuk mengejar prestasi kos, pilih tanda Korea, tanda Jepun untuk mengejar kualiti,Brand Eropah dan Amerika untuk mengejar kesan brand, dan brand rumah untuk harga rendah.jin-angun,Perlindungan api, nilai api B, kedua hanya batu.thicknessIa sesuai untuk pemanasan lantai.Lantai SPC mempunyai konduktiviti panas yang baik dan penyebaran panas seragam.Ia juga memainkan peran penyimpanan tenaga bagi keluarga menggunakan oven yang diletakkan dinding untuk memanaskan lantai.lantai SPC mengatasi cacat batu, jubah keramik, ais, sejuk dan licin.Ia adalah pilihan pertama untuk pemanasan lantai dan lantai kondukti panas.Apa keuntungan lantai SPC:


San Pablo de las SalinasPemilih lantai kayuBagaimana mengekalkan 191029



Warna yang indah dan berbeza, pembangunan pecahan tanpa senyap,San Pablo de las SalinasTanda lantai anti statik, pemasangan yang sesuai dan cepatTidak.Anda boleh mengambil beberapa langkah untuk memastikan pemasangan licin dan tidak tergelincir: buang plat asas dan bingkai pintu sebelum bermula.Menyambung secara teliti akan memudahkan sisa kerja.Tanya pemasang secara lanjut sama ada untuk membuang lantai lama atau memutuskan sendiri.Development Curriculum,Silencing, comfortable and elastic walking feet, not easy to be injured when fallingpermukaan lantai SPC tidak akan mempunyai lubang dan halaman air;There will be no seams after splicing. Selepas dipotong, hapuskan dengan lembut dengan tongkat untuk membersihkannya dengan mudah, tidak meninggalkan tanda-tanda yang sukar untuk dibuang, dan tidak perlu untuk menyimpannya dengan produk penyediaan khas.Perlindungan api: nilai api lantai SPC adalah B, kedua hanya batu.Ia akan mematikan secara automatik selepas meninggalkan api selama saat penahan api, pembakaran tidak spontan, dan tidak akan menghasilkan gas beracun dan berbahaya.Ia sesuai untuk kadang-kadang dengan keperluan perlindungan api yang tinggi.


San Pablo de las SalinasPemilih lantai kayuBagaimana mengekalkan 191029



Lantai SPC mengalami rawatan kekebalan biologi, dan penyegelan unik lapisan permukaan membuat produk mempunyai ciri-ciri anti bakteria dan antibakterial, dan memenuhi keperluan pembersihan berbagai jabatan dan institusi.Apabila ia berkaitan dengan pilihan lantai penghiasan,Lantai marmar dan kayu.Namun, lantai SPC telah menjadi pilihan pertama bagi orang untuk membeli lantai di negara-negara dan kawasan yang berkembang seperti Eropah, Amerika, dan pasar rumah secara perlahan menerima lantai SPC.Mengapa lantai SPC popular?Pertama-tama, apa lantai SPC dan bagaimana dengan lantai SPC, Sekarang maris learn what SPC floor is and how SPC floor is.SPC is the abbreviation of stone plastic composites (stone plastic composites). Bahan mentah utama adalah resin polivinil klorid.Ia dibuat dengan mengekstrud substrat SPC dengan mengekstruder bergabung dengan mati berbentuk T, dan pemanasan, laminasi dan embosi lapisan resisten kepada pakaian PVC, filem warna PVC dan substrat SPC dengan tiga gulung atau empat kalender gulung pada satu masa.Glue tidak digunakan dalam proses produksi.sistem,keindahan, persediaan dan persediaan sehari-hari juga sangat penting.Pertama pastikan permukaan papan bersih dan bebas dari pasir dan debu pecahan di permukaan papan;mencegah pencemaranThe objects shall be removed in time.Perhatikan jangan bersihkan dengan aone, cikloheksanon, air alkalin berkoncentrasi dan penyelesaian organik lain untuk mencegah warna meleleh, meleleh, retak atau merangkak permukaan.Mereka boleh dihapuskan dengan detergent atau detergent.Mereka akan dibersihkan dengan sampah setengah kering pada hari minggu untuk menghalang air kotor dari penerbangan ke dalam kumpulan dan merusak ikatan.Pilih piawai kandungan formaldehid terpecah.Bukti kemegahan, tiada deformasi dalam kes air, dan boleh digunakan di dapur, tandas,San Pablo de las SalinasLantai kayu biasa, ruang bawah tanah, dll.San Pablo de las Salinas,SPC dan WPC (inti tahan air) lantai kayu vinil boleh dipasang di mana-mana bilik atau ruang.Tidak perlu bimbang tentang perubahan suhu atau eksposisi basah.Kedua-dua lantai menyimpan kestabilan maksimum.Mereka boleh menolak semua jenis keadaan cuaca.Aras prestasi kedua-dua lantai adalah baik.Lantai SPC dianggap sebagai generasi baru bahan-bahan lantai, yang dikatakan oleh prestasi yang sangat stabil tinggi, ketat air lengkap, inti jualan densiti tinggi dan tanda tekanan;Ia boleh dipasang dengan mudah pada jenis lain dasar tanah, beton, keramik atau lantai yang ada.Keperlawanan pakaian super

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 4 Komen

user 466HP159575805 / 2023-03-19 08:41:43 / balas
Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. San Pablo de las SalinasPemilih lantai kayu Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!
user 409HP184720764 / 2023-03-19 07:31:48 / balas
Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. San Pablo de las SalinasPemilih lantai kayu Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!
user 717HP127443542 / 2023-03-19 07:34:31 / balas
Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian San Pablo de las SalinasPemilih lantai kayu, terima kasih!
user 570HP155642700 / 2023-03-19 07:56:03 / balas
Akhirnya dapat San Pablo de las SalinasPemilih lantai kayu Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan