Kategori:Metalurgi dan Mineral / tarikh:2024-03-20 00:54:43 / melayar:60 / Komen:6

   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.,   Menurut piawai yang ditetapkan, konduktiviti panas batu bata terbang berkualifikasi adalah secara umum antara . dan .W/mK   Ada tujuh tahap kuasa: A A, A, A, A dan AHaining,   Spesifikasi untuk blok beton terbang autoklaved Scope Piawai ini menentukan klasifikasi produk,blok beton terbang terpotong, keperluan teknikal, kaedah ujian, peraturan pemeriksaan, arahan kualiti produk, tumpukan dan pengangkutan blok beton terbang autoklaved.   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, tahap ketepuan besar B, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).Pengurusan kualiti,   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, A, A, A, A, A, dan A   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.


blokSama ada perilaku industri membentuk



s bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur,batu blok terbang, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan,blok, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).Helaian Petikan,   Spesifikasi untuk blok beton terbang autoklaved Scope Piawai ini menentukan klasifikasi produk, keperluan teknikal kaedah ujian, peraturan pemeriksaan, arahan kualiti produk, tumpukan, dan pengangkutan blok beton terbang autoklaved.   Material kondensasi. Sebagai bahan mentah utama. Blok beton terbang ini mempunyai keuntungan isolasi, dan berat ringan.   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.,   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasans bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).


Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 938HP166090698 / 2024-03-20 09:09:28 / balas
Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.
user 275HP127226562 / 2024-03-20 08:53:04 / balas
Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan blok, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-belah saya yang paling memuaskan. Sama ada sikap kedai atau barang, saya sangat berpuas hati. Sikap kedai sangat profesional dan bersemangat, menjawab semua soalan, dan jawapannya sangat cepat. Saya bertanya banyak soalan, dan dia tidak berasa menjengkelkan, dan dia akan menjawab saya dengan serius. Untuk ini, saya ingin merakamkan rasa hormat saya kepada anda. Tidak banyak kedai yang bagus seperti ini. .
user 535HP136858825 / 2024-03-20 08:40:51 / balas
blok Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...
user 466HP159575805 / 2024-03-20 09:06:08 / balas
blok Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari
user 717HP127443542 / 2024-03-20 08:49:52 / balas
Setelah lama mencari milik anda blok, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.
user 632HP195506591 / 2024-03-20 08:14:02 / balas
blok Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. blok Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan