Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2022-11-30 00:54:55 / melayar:156 / Komen:5

   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan, anda boleh rujuk kepada sebab berikut.   Pompa lumpur yang boleh diterima terutama digunakan dalam perlombaan, metalurgi, batu, perlindungan persekitaran, kuasa elektrik dan industri lain untuk mengangkut lumpur partikel yang berkerusi. Contohnya,Daerah HaldimandPompa slurry yang tidak menyentuh, paste campuran korosif kristal kimia dipindahkan. Pembuangan abu elektrik, pemindahan lumpur kilang cuci batubara batubara, dll.Daerah Haldimand,   Selepas setahun penggunaan, periksa kerosakan pompa, buang rust dan cat. Jika pompa selam tidak digunakan untuk masa yang lama, ia perlu diperiksa dengan hati-hati dan meletakkan kering.   Bila memulakanSokold,eration, it may also be because the bottom valve is not opened. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada valv bawah terbuka dan membuat penyesuaian yang sepadan.sama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan, kesan cair adalah pada pengendali tambahan   Untuk memastikan efisien


Daerah HaldimandPump paip air panas berkelilingFungsi perkhidmatan pelanggan platform



   Air mengalir ke dalam bearing merusak bearing.   Solution: replace the remote pressure gauge; Ganti tekanan   Ia ditempatkan di tengah, jadi kelihatan banyak kawasan mempunyai kesan yang baik bila menggunakannya.Rakomendasi dan konsultasim pompa dalam unit masa.pompa air   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.


Daerah HaldimandPump paip air panas berkelilingFungsi perkhidmatan pelanggan platform



   Keempat, parameter pemilihan model: diameter keluar, aliran, debu, motor pSelamat datang panggilan,seal.   Tidak. secara umum dikatakan dalam bentuk pecahan, dan bahagian laluan aliran semacam pompa slurry ini boleh dibuat dari dua bahan, yang lain adalah bahan gum yang tidak berpakaian.   Pompa lumpur selam akan ditutup untuk pemeriksaan pada masa dalam kes masalah mesin semasa operasi, dan pemeliharaan biasa akan dilakukan. Peralatan ini tidak akan digunakan selepas terbakar,Daerah HaldimandISG single stage vertical pipeline pump, yang akan menyebabkan kehilangan ekonomi tertentu bagi kita.Daerah Haldimand,   Jika ditemukan bahawa impeller rosak dan bekalan cair tidak cukup, perlu menggantikan impeller baru pada masa untuk digunakan.sistem dehidrasi yang dilengkapi dengan hidrosiklon, pastioperasi. Untuk memberitahu semua orang lebih banyak tentang peralatan kita akan belajar bagaimana untuk menyesuaikan kebebasan impeller pompa dalam isu ini. Saya harap ia akan membantu anda.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 466HP159575805 / 2022-11-30 08:27:47 / balas
Ia patut dipuji, sangat bagus, Daerah HaldimandPump paip air panas berkeliling Saya sangat menyukainya.
user 409HP184720764 / 2022-11-30 08:15:38 / balas
Daerah HaldimandPump paip air panas berkeliling Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.
user 717HP127443542 / 2022-11-30 09:43:51 / balas
Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali Daerah HaldimandPump paip air panas berkeliling.
user 122HP117294921 / 2022-11-30 09:11:19 / balas
Daerah HaldimandPump paip air panas berkeliling Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!
user 709HP180518493 / 2022-11-30 09:41:41 / balas
Jarang beli Daerah HaldimandPump paip air panas berkeliling, saya nampak kedai macam ni. Harga sangat berpatutan, servis pun sangat baik, barang pun bagus. Bagi komen yang bagus. Kali ni saya galakkan.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan