Kategori:Metalurgi dan Mineral / tarikh:2024-03-11 01:13:14 / melayar:53 / Komen:3

   Piawai berikut mengandungi persediaan yang membentuk persediaan piawai ini dengan rujukan dalam piawai ini. Pada masa penerbitan piawai ini, semua versi yang dipaparkan adalah sah. Semua piawai akan diubah semula, dan semua pihak yang menggunakan piawai ini patut mengeksplorasi kemungkinan menggunakan versi terbaru piawai berikut.   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.Yanzhou,   Blok terbang dibahagi menjadi blok beton terbang terbang terbang dan blok beton terbang pasir, diantara mana blok beton terbang terbuka automatik terbang   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A, A, A, dan ABahan kayu,   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi,Yanzhoubatu blok terbang, gred produk dan nombor piawai.   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B, B, dan B   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.


Yanzhoublok beton terbang terpotongMengubah kerugian menjadi keuntungan



   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).   Pasir silika dan penyelam adalah tanah ke dalam kering dengan air kemudian kalci debu, gipsum, dan ejen foaming ditambah, bergerak, dan disuntik ke dalam bingkai mold   blok diklasifikasikan mengikut kekuatan pemampatan dan densiti volumetrik mereka.indeks kualiti,Yanzhoublok beton terbang terpotong,   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, produk kelas pertama (B), dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah,Yanzhoublok ed, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong, dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.


Yanzhoublok beton terbang terpotongMengubah kerugian menjadi keuntungan



   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.Selamat datang panggilan   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, tahap ketepuan besar B, atasan   Mulai dari Januari , Huai Bandar akan menghapuskan batu abu terbang beton di projek pembangunan di seluruh bandar   Piawai kawalan bagi bahan-bahan radioaktif dalam bahan-bahan bangunan yang dicampur dengan sampah industri - Pendekatan tahan panas keadaan tetap dan ciri-ciri berkaitan bahan-bahan izolasi - Kaedah plat panas melindungi untuk menguji prestasi beton terbang - Peraturan umum - Kaedah ujian untuk densiti volumetrik, kandungan kelembapan, - dan penyorban air dari beton udarat - Ciri-ciri mekanikal beton udarat - Kaedah ujian untuk pengeringan pengeringan beton udarat - Kaedah ujian untuk resistensi beku oYanzhou,   Contoh menandakan: tahap kekuatan A, atasan   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.   blok diklasifikasikan mengikut kekuatan pemampatan dan densiti volumetrik mereka.


Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 3 Komen

user 938HP166090698 / 2024-03-11 08:51:37 / balas
Barangnya memang bagus, tetapi Yanzhoublok beton terbang terpotong harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.
user 161HP196399230 / 2024-03-11 09:03:08 / balas
Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih Yanzhoublok beton terbang terpotong Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!
user 466HP159575805 / 2024-03-11 08:28:37 / balas
Yanzhoublok beton terbang terpotong Kualiti pada harga ini adalah nilai terbaik untuk wang

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan