Kategori:Bahan binaan / tarikh:2023-06-03 21:02:26 / melayar:102 / Komen:6

Slab yang dikuasai di permukaan terus segera dingin melalui seksyen pendinginan sekunder sehingga inti menjadi tegar, good wear resistance and poor corrosion resistance.Fier-Cifci,Proses produksi tali/koil baja stainless berguling panas: . Mengklik &jarang; . Suhu tinggi berguling &jarang; . Proses &jarang; . Annealing → . Aras &jarang; ⒍ potongan bagus → ⒎ pakej → . Hubungi pelanggan.Bentuk paip akhir paip baja tidak rusak boleh dibahagi menjadi paip licin dan paip benang (paip baja benang) mengikut keadaan akhir paip. Pipa benang juga boleh dibahagi ke paip benang biasa (paip untuk menyebarkan tekanan rendah seperti air dan gas, yang disambung dengan benang paip silindrik biasa atau konik) dan paip benang khusus (paip untuk minyak dan pengeboran geologi, yang disambung dengan benang khusus untuk paip benang yang penting). Untuk beberapa paip khusus, untuk mengembalikan kesan benang pada kekuatan hujung paip, hujung paip biasanya dikuasai sebelum benang (Pembesan dalam, pembesan luar atau pembesan dalam dan luar).Serendah, Seri & mdash; Besi selai krom yang tahan panas.Industri petrokimia, termasuk industri penambah kimia, mempunyai permintaan yang besar untuk paip besi yang tidak rusak. Pipa besi yang tidak rusak kebanyakan digunakan dalam industri ini, termasuk,Fier-CifciPlat baja tidak bersih 310S, , l dll., dengan diameter luar sekitar ¢ - ¢ dan tebal dinding sekitar mm- mm (biasanya paip pemindahan tekanan tengah dan rendah dengan spesifikasi lebih dari & phi; mm). Medan aplikasi khusus adalah: paip bakar, paip pemindahan bahan, paip pemukar panas, dll.Korosi antar-granular besi yang tidak stainless austenitik boleh dicegah dengan menambah Ti, Nb dan elemen lain yang boleh membentuk karbid yang stabil (tic atau NBC) dan mengelakkan terjatuh crc pada sempadan biji.


Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1Kaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan



Several kinds of stainless steel backing welding used for stainless steel backing welding usually adopt TIG process. According to the actual situation of the site, professional L stainless steel pipe, s stainless steel pipe, L stainless steel pipe and other special products, old brands with advantages in price and guaranteed quality. We can use the following four kinds of backing welding.Helaian baja silikon tergulung panas helaian baja silikon tergulung panas diwakili oleh Dr, yang dibahagi menjadi baja silikon rendah (kandungan silikon & le; %) dan baja silikon tinggi (kandungan silikon & amp; gt; %).Kerana besi tidak stainless mempunyai banyak ciri-ciri ideal yang diperlukan oleh bahan bangunan, ia boleh dikatakan unik dalam logam, dan pembangunannya terus berlanjut. Untuk menjadikan besi stainless lebih neutral dalam aplikasi tradisional, jenis yang ada telah diperbaiki, dan besi stainless baru sedang dikembangkan untuk memenuhi keperluan ketat aplikasi arkitektur maju. Sebab peningkatan terus menerus efisiensi produksi dan kualiti, besi yang tidak stainless telah menjadi salah satu bahan yang berkesan pada biaya yang dipilih oleh arkitek. Stainless steel integrates performance,Fier-CifciModel paip baja tidak stainless, so stainless steel will still be one of the best building materials in the world.jumlah kos, ia digunakan secara luas dalam ekonomi negara. Kerana paip besi mempunyai bahagian kosong, ia sesuai untuk saluran paip pemindahan gas dan kuat; pada masa yang sama, dibandingkan dengan besi bulat berat yang sama, paip besi mempunyai bahagian besar koeficient dan kuasa fleksiral dan torsional tinggi, jadi ia juga telah menjadi bahan penting dalam pelbagai mesin dan struktur bangunan. Besi tidak berdiri digunakan Under the condition of equal weight the structure and components formed by pipe have a larger section modulus than solid parts. Therefore, stainless steel pipe itself is an economic section steel that saves metal. It is an important part of steel, especially in oil drilling, production and metallurgy


Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1Kaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan



Mod produksi paip baja inorganis boleh dibahagi ke paip inorganis dan paip penyelut mengikut mod produksi. paip baja inorganis boleh dibahagi ke paip tergulung panas, paip tergulung sejuk, paip tergeletak sejuk dan paip. Lukisan sejuk dan penyelutan sejuk adalah proses sekunder paip baja; Pipa penyewaan dibahagi menjadi pipa penyewaan lurus dan pipa penyewaan spiral.Mana ia?,CE--“ Kod untuk desain bahagian struktur besi stainless bentuk sejuk & rdquo; Dan & ldquo; diterbitkan bersama oleh nidi dan inox euro; & rdquo; & rdquo; manual rancangan baja stainless struktur Rancangan bahagian struktur untuk bangunan yang mempunyai kehidupan layanan panjang dan integriti yang baik telah diperhatikan.Seri & mdash; Chromium nickel manganese austenitic stainless steel.Meletakkan terus menerus akan diterima untuk perlengkapan paip baja inox, untuk meningkatkan hasil yang meliputi, dan bekerjasama dengan penarafan keluar dari forn, yang meningkatkan secara signifikan efisiensi produksi, melepaskan proses pembukaan kosong dan menyimpan banyak konsumsi tenaga.Fier-Cifci,beg pembekalan paip besi tanpa daun tidak lebih dari fungsi melindungi permukaan paip besi tanpa daun, jadi kebanyakan pengguna paip besi tanpa daun tidak perlu mempersoalkan titik ini.Model & mdash; Tambahan sulfur meningkatkan prosesibiliti bahan.Ciri- ciri lain Model & mdash; adalah sama kecuali bahawa risiko kerosakan penyelut dikurangi kerana tambahan titan.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 938HP166090698 / 2023-06-03 22:45:37 / balas
Sayang, Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1 Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.
user 161HP196399230 / 2023-06-03 21:42:50 / balas
Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.
user 466HP159575805 / 2023-06-03 21:43:48 / balas
Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi
user 122HP117294921 / 2023-06-03 22:18:24 / balas
Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1.
user 570HP155642700 / 2023-06-03 21:17:29 / balas
Ya, Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1 kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang
user 256HP158312377 / 2023-06-03 21:49:49 / balas
Sokong satu sama lain! Sampai jumpa Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan