Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2024-04-15 00:46:21 / melayar:51 / Komen:5

ry out targeted anti-corrosion and wear-resistant treatment on these parts during optimization, so as to improve the integrity of the equipment and   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, kemudian guna bolt penyesuaian untuk bergerak rotor ke belakang, rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller,CendawanTubuh pompa paip, plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.Cendawan,Baiklah. (jika ditemui bahawa terdapat jamming semasa proses mengangkat dan membuang, ia tidak boleh dibatalkan dengan kekuatan, kiri dan kanan untuk mengangkat dan membuang selamat)fleksibel, mudah beroperasi dan tenggelamXiangtan   Potensi adalah selesa dan fleksibel. Ia mudah untuk beroperasi. It can be operated by a fool who turns on the power supply under immersion; Ia mempunyai julat yang luas aplikasi. Dalam banyak kes, ia milik dua yang boleh dibawa   Kuasa efektif juga dipanggil kuasa output,CendawanPompa paip digunakan, yang diungkapkan oleh PE. Ia adalah tenaga efektif yang diperoleh dalam pam oleh output cair tengah   Beberapa dari mereka baik-baik saja. Untuk penapisan dan tujuan lain, sebenarnya, kita memilih untuk menggunakan aliran yang lebih besar. Mari s melihat kaedah pemilihan pompa.


Cendawansible slurry pumpKeperlukan dalam industri kereta modern



menggunakan pompa penyelamat,CendawanBahagi pompa paip menegak, peralatan mungkin terbakar. Alasan utama bagi fenomena ini adalah operasi yang salah. Bagaimana kita harus mencegah pembakaran?   WQ seri   Lakukan kerja yang baik untuk memperbaikiRekomendasi maklumat,   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan, valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. The   satu kaedah adalah menggunakan kaedah ultrasonik untuk mengesan sama ada peralatan mempunyai kavitasi. Kaedah ini sering sesuai untuk pengesan semula. Walaupun terdapat suara di sekitar lingkunganpompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.


Cendawansible slurry pumpKeperlukan dalam industri kereta modern



erati pompa lumpur tenggelam, kebebasan antara impeller dan plat pengawal depan mesti disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaganya di antara (.- mm). Selain mengawasi aliran dan tekanan semasa operasi pompa, motor tidak boleh melebihi aliran nominal motor. Monitor segel minyak dan tindakan bila-bila masabina,   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the pressure difference force of the liquid effect on the impeller and the gravity of the whole rolling part. Arah kesan kedua-dua kuasa adalah   Namun, ia terikat untuk disertai oleh penurunan efisiensi pam dan pakaian komponen laluan aliran. Parameter paling serius yang mempengaruhi lengkung karakteristik pompa adalah   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dll., dan mengendalikannya kapan saja.Cendawan   Komoditi.   Selepas meter, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.seal.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 881HP198728332 / 2024-04-15 09:33:42 / balas
Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, Cendawansible slurry pump memang sangat bagus, terima kasih!!!
user 535HP136858825 / 2024-04-15 09:14:20 / balas
Cendawansible slurry pump Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!
user 409HP184720764 / 2024-04-15 07:52:20 / balas
Anda Cendawansible slurry pump bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?
user 709HP180518493 / 2024-04-15 09:08:09 / balas
Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak Cendawansible slurry pump tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!
user 256HP158312377 / 2024-04-15 08:11:06 / balas
Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari Cendawansible slurry pump untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan