Kategori:Perlindungan alam sekitar / tarikh:2022-11-01 01:49:57 / melayar:256 / Komen:5

Ujian: untuk kain lacquer tanah dengan tebal tipis, anda boleh merobeknya dengan tangan.Jika ia boleh mudah dipotong, kekuatan air mata kain lacquer tanah seperti itu tidak boleh memenuhi keperluan.Selepas berguling perlahan-lahan dan menekan ke bawah, jika ia tidak boleh dipulihkan ke keadaan asal dan meninggalkan indentasi, produk tersebut mempunyai kelembutan yang tidak baik.Dan stratifikasi akan segera berlaku dalam penggunaan masa depan.Kacang cat lantai plastik mempunyai keuntungan berat ringan, elastisi, kekuatan mekanik yang baik, kekuatan kaki yang baik, perasaan kaki yang selesa, perlawanan pakaian, perlawanan polusi,Fijizambia_ districts. kgmLantai parket bentuk I, perlawanan korrosion, insulasi panas, insulasi bunyi, perlawanan basah penyorban air kecil,Pengisihan yang baik, pembersihan yang mudah, pembangunan sederhana, SPC dianggap mempunyai kesiapan yang baik.Fijizambia_ districts. kgm,penghiasan rumah, kita tak boleh rosakkan lantai.Lapisan filem warna: pelbagai lapisan dekoratif dari biji kayu, biji batu dan biji karpet, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza pada pelbagai kesempatan dan rasa yang berbeza.Zemon,ng secara serentak dan kemudian dipadam pada suhu tinggi.Pada masa yang sama, dengan tebal kira-kira . mm, tekstur bersinar pegangan kuat, resisten memakai dan resisten goresan,Dan koeficien tahan memakai boleh mencapai - revolusi.[]Elastikiti tinggi dan tahan kesan super.Lantai batu plastik Pengpai mempunyai tekstur lembut, jadi ia mempunyai elastik yang baik.Ia mempunyai pemulihan elastisi yang baik di bawah kesan objek berat.Perasaan kakinya selesa, tak mudah terluka.Memasang lantai plastik batu di rumah boleh melindungi orang tua dan kanak-kanak.Bahan mentah utama lantai SPC ialah polivinil klorid.Polyvinyl chloride adalah sumber yang tidak berbahaya untuk persekitaran, tidak beracun dan berkembang semula.Ia telah digunakan secara luas pada manusias kehidupan harian, seperti peralatan meja dan beg paip infusi perubatan.Perlindungan persekitarannya tidak perlu bimbang.Lantai SPC (helaian) adalah kebanyakan terdiri dari bubuk batu semulajadi, yang tidak mengandungi mana-mana unsur radioaktif selepas ujian oleh jabatan yang berkuasa negara.Ia adalah bahan hiasan tanah hijau dan perlindungan persekitaran baru.


Fijizambia_ districts. kgmTingkat kayu rumah mana yang lebih baikApa projek anda



Lantai SPC dianggap sebagai generasi baru bahan-bahan lantai, yang dikatakan oleh prestasi yang sangat stabil, tinggi, ketat air lengkap, inti jualan densiti tinggi dan tanda tekanan;Ia boleh dipasang dengan mudah pada jenis lain dasar tanah, beton, keramik atau lantai yang ada.Agen lantai (franchise lantai) perangkap : sokongan polisi.Super durable.The surface of stone plastic floor has a special transparent wear-resistant layer processed by highKonsultasi bebas,Perlindungan api, nilai api B, kedua hanya batu.Lantai SPC mempunyai beberapa keuntungan: imitasi air, imitasi api, formaldehyde, anti noda minyak, boleh menggantikan jubin keramik dan lantai kayu.Terserah kepada semua alat utama dan dekorasi rumah.Contohnya, rumah sakit, sekolah, hotel, hotel, restoran dan tempat lain.Kombinasi kesukaran dan lembut.Tingkat kayu di ruang tamu seharusnya dibuat dari papan tanpa knot, retak dan mildew.


Fijizambia_ districts. kgmTingkat kayu rumah mana yang lebih baikApa projek anda



Kepadatan yang lebih tinggi menjadikan mereka resisten kepada kerosakan dan berat berat.Mereka tidak akan terpengaruh oleh jatuh atau bergerak objek berat.Oleh itu, SPC dianggap mempunyai kesiapan yang baik.rancangan,Fijizambia_ districts. kgmLantai daun putih,Lapisan filem warna: pelbagai lapisan dekoratif dari biji kayu, biji batu dan biji karpet, yang boleh memenuhi keperluan yang berbeza pada pelbagai kesempatan dan rasa yang berbeza.Lantai warna log kelihatan lebih alami dan mempunyai perasaan elegan.Ia adalah warna tingkat biasa dalam hiasan rumah.Tingkat kayu abu lebih dekat dengan warna biasa, berbagai gaya perabot,Fijizambia_ districts. kgmLaminate floor cover, hangat dan biasa, dan juga boleh meningkatkan kecerahan dalam.Lihat: sama ada tebal kain lapisan bawah penuh, sama ada lapisan berbulu, lapisan cetakan dan lapisan perlahan-perlahan lapisan bawah dilapis, sama ada ada lapisan bawah, sama ada tebal lapisan bawah seperti sayap cicada, dan sama ada belakang kain lapisan bawah hitam.Fijizambia_ districts. kgm,Lantai SPC mengalami rawatan kekebalan biologi, dan penyegelan unik lapisan permukaan membuat produk mempunyai ciri-ciri anti bakteria dan antibakterial, dan memenuhi keperluan pembersihan berbagai jabatan dan institusi.Apabila ia berkaitan dengan pilihan lantai penghiasan, anda boleh fikirkan jubin keramik, lantai SPC telah menjadi pilihan pertama bagi orang untuk membeli lantai di negara-negara dan kawasan yang berkembang seperti Eropah, Amerika, Jepun dan Korea Selatan dan pasar rumah secara perlahan menerima lantai SPC.Mengapa lantai SPC popular?Pertama-tama, apa lantai SPC dan bagaimana dengan lantai SPC, Sekarang maris learn what SPC floor is and how SPC floor is.SPC is the abbreviation of stone plastic composites (stone plastic composites). Bahan mentah utama adalah resin polivinil klorid.Ia dibuat dengan mengekstrud substrat SPC dengan mengekstruder bergabung dengan mati berbentuk T, dan pemanasan, laminasi dan embosi lapisan resisten kepada pakaian PVC, filem warna PVC dan substrat SPC dengan tiga gulung atau empat kalender gulung pada satu masa.Glue tidak digunakan dalam proses produksi.Pembuat lantai vinil SPC fokus banyak pada inti padat lantai SPC.Super durable.The surface of stone plastic floor has a special transparent wear-resistant layer processed by high

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 466HP159575805 / 2022-11-01 09:45:35 / balas
Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​Fijizambia_ districts. kgmTingkat kayu rumah mana yang lebih baik. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!
user 717HP127443542 / 2022-11-01 09:21:22 / balas
Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, Fijizambia_ districts. kgmTingkat kayu rumah mana yang lebih baik Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.
user 122HP117294921 / 2022-11-01 10:06:27 / balas
Baru bayar, bila Fijizambia_ districts. kgmTingkat kayu rumah mana yang lebih baik sampai bos.
user 709HP180518493 / 2022-11-01 10:16:47 / balas
Saya akan membelinya pada masa hadapan Fijizambia_ districts. kgmTingkat kayu rumah mana yang lebih baik dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!
user 632HP195506591 / 2022-11-01 10:31:01 / balas
Apabila Fijizambia_ districts. kgmTingkat kayu rumah mana yang lebih baik menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan