Kategori:Perlindungan alam sekitar / tarikh:2023-10-15 01:34:50 / melayar:104 / Komen:6

Banyak orang fikir lantai WPC adalah tebal dan oleh itu kekal.OK ias lantai yang kekal, tetapi tidak lebih dari lantai SPC.Dibandingkan dengan lantai WPC, lantai SPC mempunyai ketepatan yang baik.Kacang cat lantai mudah untuk tua di bawah tindakan cahaya dan panas, jadi ia biasanya dilantai di dalam dan di atas tanah di mana matahari tidak langsung.Suhu penyimpanan lebih baik [UNK] ~ [UNK].Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan pakaian cat lantai dan menjaga jangka panjangIvatsvich,Densitas relatif papan lantai laminat (plywood dengan densiti tinggi) sepatutnya ,-,g/cm, yang tidak sesuai untuk terlalu rendah atau terlalu tinggi.Kuning lacker tanah hijauAdliswil,Namun, lantai SPC dan plastik bukanlah perkara yang sama sama sama sama sekali.SPC fhargaLantai SPC sentiasa disayangi oleh orang di rumah dan di luar negeri.It is an all-round new favorite integrating the advantages of ceramic tiles and other types of floor materials. Ia dipaparkan dan ditafsirkan dengan berbagai warna, membuat bunyi dan gangguan kehilangan perasaan keberadaan.Maris melihat keuntungan lantai SPC selepas kelas.


IvatsvichHarga lantai kayuUntuk apa itu



Bukti kemegahan, tiada deformasi dalam kes air dan boleh digunakan di dapur, tandas, ruang bawah tanah, dll.Setelah - lantai kayu dikumpulkan di tanah rata, ukur saiz struktur bilik dengan tepat;Then cut the lacquer cloth according to the size.Note that the cutting width should be slightly larger than the required width to facilitate overlapping, matching and trimming during paving.The cut floor paint cloth shall be placed at room temperature of no less than ℃ for about hours,Sehingga sebahagian dari kain cat lantai boleh dipenjarakan sepenuhnya dan bersedia untuk paving terakhir.Lekat istimewa akan digunakan untuk paving kain cat lantai.Sebelum paving, tanah dalaman harus dilayan dahulu.Di mana untuk dijual,Pakai perlawanan,IvatsvichWarna lantai kayu, pakai gred perlawanan t.Anti skid.Berbanding dengan bahan-bahan lantai biasa, serat nano merasa lebih sesat apabila ia terkena air dan lebih kurang mungkin akan tergelincir.Semakin ia bertemu dengan air,IvatsvichLebar lantai, semakin menyesatkan ia menjadi.Ia sesuai untuk keluarga dengan rakyat lamaKuning Lacquer hijau ( keping)


IvatsvichHarga lantai kayuUntuk apa itu



Tanda yang dikenali: lantai LG dan Hanhua di Korea, lantai Armstrong di Amerika Syarikat, lantai Jiefu dan Tejia di Perancis, lantai fulbo di Swedia, longxilu, tahilong, lantai Dongli di Jepun, dan lantai bonier di rumah.Untuk mengejar prestasi kos, pilih tanda Korea, tanda Jepun untuk mengejar kualiti,Brand Eropah dan Amerika untuk mengejar kesan brand, dan brand rumah untuk harga rendah.Petikan terakhir,keindahan, persediaan dan persediaan sehari-hari juga sangat penting.Pertama, pastikan permukaan papan bersih dan bebas dari pasir dan debu pecahan di permukaan papan;mencegah pencemaranThe objects shall be removed in time.Perhatikan jangan bersihkan dengan aone, cikloheksanon, air alkalin berkoncentrasi dan penyelesaian organik lain untuk mencegah warna meleleh, meleleh retak atau merangkak permukaan.Mereka boleh dihapuskan dengan detergent atau detergent.Mereka akan dibersihkan dengan sampah setengah kering pada hari minggu untuk menghalang air kotor dari penerbangan ke dalam kumpulan dan merusak ikatan.Lihatlah kualitinya.Super durable.The surface of stone plastic floor has a special transparent wear-resistant layer processed by highIvatsvich,kesudahane dan kanak-kanak.Ia adalah bahan tanah yang disukai di tempat awam dengan keperluan keselamatan awam yang tinggi, seperti lapangan terbang, hospital, taman kanak-kanak, sekolah,IvatsvichPemilihan lantai kayu, dan sebagainya.n mereka melihat!Selepas membuang lantai lama, perlu memastikan lantai adalah aras dan dalam keadaan yang baik sebelum pemasangan boleh dimulakan.Sama seperti, pakar pemasangan lantai kayu keras yang mengalami pengalaman boleh menyelesaikan masalah ini untuk anda memastikan lantai baru mempunyai kelajuan sempurna dan kelajuan.Untuk tip yang lebih sesuai, please check our hardwood flooring installation guide.Tips for preparing the house before floor installation

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 466HP159575805 / 2023-10-15 10:00:19 / balas
Kerjasama dengan anda sangat baik, IvatsvichHarga lantai kayu kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.
user 409HP184720764 / 2023-10-15 09:11:16 / balas
IvatsvichHarga lantai kayu Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?
user 717HP127443542 / 2023-10-15 09:07:32 / balas
Kerjasama dengan anda sangat baik, IvatsvichHarga lantai kayu kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.
user 570HP155642700 / 2023-10-15 08:48:01 / balas
Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. IvatsvichHarga lantai kayu Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!
user 709HP180518493 / 2023-10-15 09:37:46 / balas
Kualiti sangat bagus, sangat bagus, IvatsvichHarga lantai kayu sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,
user 256HP158312377 / 2023-10-15 09:49:18 / balas
Baru terima barang, sangat bagus, IvatsvichHarga lantai kayu berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan