Kategori:tenaga / tarikh:2024-04-17 01:26:05 / melayar:45 / Komen:4

Tinggi gudang, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Braslow,Darjah, suhu suhu, suhu motor suhu kotak dan suhu di depan valv,BraslowRaka dan pemasangan syarikat pemasangan penyimpanan sejuk, perhatikan pembekuan pembakaran dan valv, dan perhatikan aras minyak dan perubahan warna cermin minyak. Sama ada bunyi operasi peralatan tidak normal.Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.Dobrush,Perhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?


BraslowPemasangan penyimpanan sejuk pembuat penyimpanan sejukTiada cerita baru mengenai kehilangan kejutan harga



Efisiensi pemampat rendah, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat, lengan silinder, cincin dan bahagian lain dipakai serius, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan, pembinaan, penyimpanan buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk-produk marka lain, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, Koeficien pemindahan gas kompressor juga akan dikurangkan, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang, suhu gudang akan jatuh perlahan-lahan.Ketepatan mesin yang mahal dan tinggi bagi bahagian badan; Bunyi tinggi semasa operasi pemampat; Pemampat skrin hanya boleh digunakan dalam julat tekanan tengah dan rendah, bukan dalam kalangan tekanan tinggi; Sebab suntikan bahan bakar yang besar dan sistem pengubahan minyak kompleks, terdapat banyak peralatan bantuan unit.mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran,BraslowPemasangan penyimpanan segar, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Hasil ujian, parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. Selepas memahami parameter teknikal penyimpanan sejuk, tetapkan parameter pada peti sejuk. Semasa penggunaan, kemanusiaan udara tinggi dan jangkauan pemotongan panjang. Papan penyimpanan sejuk biasa penyimpanan sejuk termasuk papan pengisihan suhu poliuretan mm, mm,BraslowPeralatan pendinginan untuk penyimpanan sejuk perubatan, mm dan mm tile baja warna, plat baja stainless steel, plat baja tebal garam, plat aluminum terbentuk, penyemburan poliuretan, dll. pada kedua-dua sisi atau satu dan dua sisi, tile baja warna umum dihasilkan dan diproses ke lubang tersembunyi, yang mempunyai berat ringan, kekuatan pemampatan tinggi, resistensi kebakaran yang baik, resistensi korrosion dan resistensi penuaan, Papan penyimpanan sejuk adalah mudah dan mudah untuk dikumpulkan, dan adalah julat luas bahan-bahan mentah yang dipilih untuk pengisihan panas dan penyimpanan panas penyimpanan sejuk. Biaya plat besi yang tidak bersamaan dan plat garam meningkat, dan ia juga mudah untuk membentuk dan merusak penampilan.Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.


BraslowPemasangan penyimpanan sejuk pembuat penyimpanan sejukTiada cerita baru mengenai kehilangan kejutan harga



Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Strategi pakej,Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Penyelamatan sehari dan pengurusan buah selepas Penyelamatan: tepat waktu suhu dan kelembatan dalam penyimpanan sejuk, kawal dengan ketat suhu dalam penyimpanan sejuk, menghapuskan gas buruk dalam penyimpanan sejuk, dan menyesuaikan suhu dan kelembatan penyimpanan sejuk menurut keperluan berbeza buah-buahan yang berbeza pada persekitaran penyimpanan. Jika kering jangka panjang akan mempengaruhi warna buah, pertimbangkan menggunakan pembumit untuk menyesuaikan kelembapan dalam storan sejuk.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Braslow,Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan sistem penyimpanan sejuk pemilihan sistem penyimpanan sejuk adalah kebanyakan penggunaan pemampat penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk dan pemukul udara. Secara umum, peti sejuk kecil dan ukuran tengah didominasi oleh pemampat sejuk yang tertutup sepenuhnya. Kerana kuasa output kecil pemampat pendingin yang tertutup sepenuhnya, harganya relatif berkesan; Peti sejuk kecil dan ukuran tengah biasanya didominasi oleh kompresor sejuk semi tertutup; Pemampat pendinginan semi tertutup diterima untuk gudang pendinginan besar dan ukuran tengah. Apabila diterima, unit pendinginan amonia juga boleh dianggap. Kerana kuasa output unit pendinginan amonia besar dan boleh digunakan untuk penggunaan mesin, tetapi pemasangan dan pengurusan gudang pendinginan adalah rumit. Apabila menggunakan pemukul udara, penyimpanan sejuk suhu tinggi menggunakan pemukul sejuk industri sebagai pemukul udara. Karakteristiknya ialah kelajuan pengurangan suhu lebih cepat tetapi ia mudah untuk menyebabkan konsumsi air koleksi sejuk; Pembekal suhu tengah-rendah dan ultra rendah didominasi oleh slot paip pemarahan yang tidak senyap, mesin berhenti berjalan di bawah tindakan pengawal tekanan. Apabila penyebaran panas adalah baik, tekan butang reset hitam pada pengawal tekanan, dan mesin boleh memulakan operasi secara automatik.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 4 Komen

user 263HP148803710 / 2024-04-17 09:54:21 / balas
BraslowPemasangan penyimpanan sejuk pembuat penyimpanan sejuk Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari
user 938HP166090698 / 2024-04-17 10:12:23 / balas
Saya akan membelinya pada masa hadapan BraslowPemasangan penyimpanan sejuk pembuat penyimpanan sejuk dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!
user 275HP127226562 / 2024-04-17 09:45:54 / balas
BraslowPemasangan penyimpanan sejuk pembuat penyimpanan sejuk Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari
user 717HP127443542 / 2024-04-17 08:37:40 / balas
Syarikat anda BraslowPemasangan penyimpanan sejuk pembuat penyimpanan sejuk mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan