Kategori:tenaga / tarikh:2024-03-11 00:12:34 / melayar:44 / Komen:3

Pelarasan atau penghalangan tidak betul valv throttle, aliran sejuk terlalu besar atau terlalu kecil: pelarasan tidak betul atau penghalangan valv throttle akan secara langsung mempengaruhi aliran sejuk ke dalam penghalang. Apabila valv throttle terbuka terlalu besar, aliran pendingin terlalu besar, tekanan pembakaran dan suhu pembakaran juga meningkat, when the throttle valve is opened too small or blocked, the refrigerant flow will also decrease the refrigeration capacity of the system will also decrease, and the decline rate of warehouse temperature will also slow down.Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Horne Ames,Penghapusan gas panas, panas dilepaskan apabila paru super panas kompresor berkondensasi untuk mencair lapisan ganda di permukaan penghapusan. Ia berkaraterisasi oleh kemudahan yang kuat dan tenaga yang masuk akal. Untuk sistem pendinginan ammonia, minyak yang berkumpul di dalam penguap boleh dihapus semasa mendefrost, tetapi masa mendefrost adalah panjang, yang mempunyai kesan tertentu pada suhu penyimpanan dan stesen sub-peraturan sistem pendinginan adalah kompleks.Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Ciego de Avila,Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, kebanyakan storan sejuk dibangun dengan struktur baja lapisan tunggal, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, sistem sejuk, sistem, sistem paip, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.


Horne AmesBerapa banyak kost pemasangan penyimpanan sejuk kecilInjek momentum baru ke dalam pembangunan industri



Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan ammonia sebagai pendingin akan disokong di tempat dengan densiti populasi rendah sekitar.Penapis bukanlah sahaja penyukar untuk pendinginan dan pendinginan besar, tetapi juga yang sangat penting. Tugasnya adalah pendinginan besar. Ia terutama digunakan untuk pendinginan dan penyorban panas dalam gudang penyimpanan segar. Dalam kerja jangka panjang gudang penyimpanan segar,Horne AmesPembeku perubatan, penapis penapis juga akan ditutup dengan tanah, pembinaan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk penyimpanan segar, penyimpanan sejuk perubatan. Selain itu, debu dan perkara-perkara lain, tetapi mencapai kelebihan tertentu akan mempunyai kesan pada pendinginan gudang penyimpanan segar, Jika kedinginan gudang penyimpanan segar menjadi miskin, ia perlu dibersihkan dengan ejen pembersihan istimewa untuk penguap.Pemasangan kotak dan peranti operasi: desain kotak mesti masuk akal, dan kualiti penampilan mesti memenuhi keperluan keindahan dan praktikal. Semua butang, tombol elektrik, dll. mesti dipercayai selamat, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, marka lama, keuntungan harga dan jaminan kualiti! Mudah untuk dikenali dan beroperasi. Cahaya penunjuk akan mudah dan jelas. Peranti dan setiap suis akan dipasang di bahagian atas diluar pintu gudang, yang mudah beroperasi, baca data dan tidak mudah rosak, dan akan diperbaiki dengan selamat. Kotak peranti dipasang pada plat bingkai pintu di sisi pembukaan pintu. Garis tengah kotak meliputi garis tengah plat bingkai pintu. Bawah kotak adalah mm di atas tanah dan ditetapkan dengan yakin. Lampu pencahayaan dan tukar wayar bingkai pintu dalam gudang dipasang langsung di bawah peranti, dan tinggi pinggir bawah kotak tukar adalah kira-kira mm.Penjagaan peralatan,Tinggi gudang, mengufuk dan menegak gudang mesti direka mengikut pendinginan,Horne AmesPembuat storan sejuk, peralatan pendinginan, pengangkutan dan keadaan penumpang. Pemilihan papan pengisihan sangat penting untuk penyimpanan sejuk Guangdong. Pada masa ini, kebanyakan penyimpanan sejuk menggunakan papan pengisihan poliuretan. Apa ciri- ciri dan keuntungan papan pengisihan poliuretan?Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.


Horne AmesBerapa banyak kost pemasangan penyimpanan sejuk kecilInjek momentum baru ke dalam pembangunan industri



Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang,Horne AmesTempat yang bagus untuk memasang penyimpanan sejuk kecil, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Pengurusan jujur,Tahap awal peralatan penyimpanan sejukMembuka dan menutup valv sistem pendinginan.Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang berbeza diketahui dikeluarkan pada harga yang berbeza, dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun, ia bukan barang yang baik atau kualiti tinggi. Ini adalah hasil kerjasama jangka panjang.Horne Ames,Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Semasa produksi penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang, lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan, pembinaan, penyimpanan sejuk menyimpan buah dan penyimpanan sejuk perubatan memastik Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, kepuasan anda adalah pengejaran kami! Selamat datang untuk bertanya. dalam kes ini, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubikBarang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasi

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 3 Komen

user 263HP148803710 / 2024-03-11 08:53:00 / balas
Izinkan saya menilai ini Horne AmesBerapa banyak kost pemasangan penyimpanan sejuk kecil, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.
user 409HP184720764 / 2024-03-11 07:20:54 / balas
Barangnya memang bagus, tetapi Horne AmesBerapa banyak kost pemasangan penyimpanan sejuk kecil harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.
user 570HP155642700 / 2024-03-11 07:37:31 / balas
Saya membeli banyak daripada anda Horne AmesBerapa banyak kost pemasangan penyimpanan sejuk kecil dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan