Kategori:tenaga / tarikh:2024-02-26 00:27:58 / melayar:45 / Komen:5

Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ciri-ciri penyimpanan sejuk masih tidak terpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan normal.Feldkich,Rumah penyimpanan segar adalah peranti yang menggabungkan peti sejuk dengan fasilitas yang menggunakan kapasitas sejuk. Design dan pembangunan peranti pendinginan adalah untuk menggunakan tenaga sejuk secara efektif untuk membekukan makanan atau barang lain; Kali ini, sebab-sebab khusus untuk suhu exhaust yang tidak normal di gudang segar diperkenalkan.Penyelesaikan asid boleh digunakan untuk pembuangan mold dan penyesuaian gudang beku cepat.MabalacatPapan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil,FeldkichPemasangan beku, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi,FeldkichPenyimpanan sejuk perubatan, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk,FeldkichPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buah, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.


FeldkichDi mana penyimpanan sejuk besarAnalisi aplikasi luas dalam industri



Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.Evaporation temperature the sweating temperature of the refrigeration in the wafer machine needs to be lower than the air temperature in order to transfer heat from the engine room to the refrigerant. Biasanya, perbezaan suhu pengkondisi bilik adalah antara C dan C. Jika perbezaan suhu tidak boleh dikekalkan kerana faktor negatif, penggunaan tenaga operasi akan meningkat.Secara umum, kerana keadaan suhu sentiasa berubah, hanya dengan bergantung pada operasi berhati-hati staf pengurusan penyimpanan sejuk dan menyesuaikan dengan tepat operasi peralatan pendinginan penyimpanan sejuk, boleh sistem pendinginan sentiasa berada dalam keadaan kerja yang ideal dan mencapai kesan penyimpanan tenaga.Rekomendasi maklumat,Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.


FeldkichDi mana penyimpanan sejuk besarAnalisi aplikasi luas dalam industri



Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, hanya dengan keterampilan pemasangan penyimpanan sejuk yang cukup boleh kita pastikan penyimpanan sejuk lebih menyimpan tenaga dan penyimpanan tenaga selepas pemasangan dan tidak cenderung untuk gagal, penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Harga yang boleh diterima,Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananJaga-jaga untuk mengubah gudang ke gudang penjagaan buah: menentukan kawasan dan tinggi gudang sejuk mengikut jumlah anggaran buah. Dengan cara ini, selepas semua, gudang terlalu besar dan buah-buahan yang disimpan terlalu sedikit, menghasilkan buang-buang tenaga elektrik yang besar.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Feldkich,On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama, atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.Dua set sambungan antara penyimpanan sejuk mesti dikunci dengan ketat, dan dua set sambungan mesti ditetapkan pada sisi atas luar dan bawah retak dalam penyimpanan sejuk berdasarkan. Penyambung bawah mesti hampir mungkin

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 263HP148803710 / 2024-02-26 08:41:42 / balas
saya betul-betul minta maaf.
user 881HP198728332 / 2024-02-26 09:19:52 / balas
Baru bayar, bila FeldkichDi mana penyimpanan sejuk besar sampai bos.
user 466HP159575805 / 2024-02-26 09:26:57 / balas
Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, FeldkichDi mana penyimpanan sejuk besar Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.
user 570HP155642700 / 2024-02-26 08:35:35 / balas
Setelah lama mencari milik anda FeldkichDi mana penyimpanan sejuk besar, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.
user 256HP158312377 / 2024-02-26 09:13:58 / balas
FeldkichDi mana penyimpanan sejuk besar Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan