Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2024-04-19 00:12:15 / melayar:49 / Komen:5

jembatan naik, lif bimbit dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: ' Cross operation method; ': Bersihkan ketat, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusanPeraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanPantai yang panjang,Perlindungan elektrokimia juga boleh digunakan untuk melindungi logam menggunakan prinsip bateri utamaLift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China,Pantai yang panjangPlatform angkat bimbit, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, cepat,Pantai yang panjangPlatform angkat bimbit besar, dan selamat.Pelhrimov,Menggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguLaras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik


Pantai yang panjangPembuat jambatan naik bimbit 10 tonApa kelebihannya



Atas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan,Pantai yang panjangPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.Platform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat, dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, overload, dan pemadaman kuasa. Jadi, apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall, ia jelas pada satu pandangan.Kotak gerak pengurangan, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.Survey produk,Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluPenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguSemak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya


Pantai yang panjangPembuat jambatan naik bimbit 10 tonApa kelebihannya



Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Perkhidmatan jujur,Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelPlatform penangkapan jenis garpu gunting adalah sesuai untuk operasi terus-menerus ketinggian tinggi di terminal lapangan terbang, perbaikan pesawat, stesen, dermaga, pusat belanja, tempat sukan, ciri-ciri kediaman, kilang dan workshop tambang, dan kawasan besar lain.Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.Pantai yang panjang,Sebaliknya, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelMenyesuaikan unit kuasa.


Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 5 Komen

user 275HP127226562 / 2024-04-19 08:09:16 / balas
Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan Pantai yang panjangPembuat jambatan naik bimbit 10 ton, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.
user 161HP196399230 / 2024-04-19 09:11:29 / balas
Kerjasama dengan anda sangat baik, Pantai yang panjangPembuat jambatan naik bimbit 10 ton kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.
user 535HP136858825 / 2024-04-19 07:16:58 / balas
Bolehkah anda memberi saya Pantai yang panjangPembuat jambatan naik bimbit 10 ton spesifikasi terperinci?
user 409HP184720764 / 2024-04-19 08:25:40 / balas
Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan Pantai yang panjangPembuat jambatan naik bimbit 10 ton ini pada masa hadapan!
user 256HP158312377 / 2024-04-19 07:22:28 / balas
Pantai yang panjangPembuat jambatan naik bimbit 10 ton Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. Pantai yang panjangPembuat jambatan naik bimbit 10 ton Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan