Kategori:Bahan binaan / tarikh:2024-04-14 00:06:12 / melayar:35 / Komen:6

Besi kualiti tinggi (P & le; .%, S & le; .%)Tubu persegi palsu dan terkenal mudah untuk dicakar, kerana peralatan pembuat bahan palsu dan terkenal mudah untuk menghasilkan burrs dan menggaruk permukaan tub persegi. Garisan dalam mengurangkan kekuatan tabung kuasa dua.Badwaslau,BadwaslauPipa kuasa dua terweld Galvanized,Disarankan supaya permukaan galvanized ditambah dengan primer kuning zink epoksi.Penyesuaian paip kuasa dua sesuai untuk rawatan permukaan bahan. Penyelinapan paip kuasa dua boleh digunakan untuk penyidapan keramik,Badwaslau50 pembuat paip kuasa dua galvanized, keramik logam dan logam logam.Bhutan,Warna paparan: warna tabung kuasa dua galvanized sejuk adalah hijau kuning, putih sian atau warna sedikit pada sudut tetap dengan matahari. Warna paip kuasa dua galvanized dip panas adalah putih perak pada sudut tetap dengan matahari.Tubu kuasa dua adalah besi yang sangat baik dalam pembinaan ekonomi. Terdapat banyak jenis dan prinsip lukisan sejuk and a mungkin masih mempunyai banyak pemahaman yang tidak cukup prinsip lukisan sejuk satu sama lain paip berikutnya, besi kapal, besi boiler, besi pembuat tekanan,BadwaslauPenjualan langsung paip persegi Galvanized, dll.


Badwaslau50100 galvanized pipePetikan keutamaan baru



Tarik tabung kuasa dua:Penegangan perlahan permukaan adalah ciri penting bagi tabung kuasa dua. Pada masa ini, tabung kuasa dua kebanyakan digunakan untuk pengangkutan, jadi perlahan perlahan perlahan membuat tabung kuasa dua tidak melekat semasa pengangkutan.Sebab peningkatan produksi tabung kuasa dua, terdapat lebih dan lebih tabung kuasa dua palsu dan terkenal di pasar. Bagaimana untuk membedakan tabung kuasa dua palsu dan terkenal? Biar saya mengajarkan anda beberapa titik untuk membedakan tabung kuasa dua palsu dan terkenal.Petikan terakhir,Kekerasan adalah penunjuk untuk mengukur kesukaran dan lembut bahan logam. Pada masa ini, kaedah kesukaran biasanya digunakan untuk mengukur kesukaran dalam produksi. Ia menggunakan indenter dengan geometri tetap untuk mengukur nilai kesukaran permukaan bahan logam yang diuji di bawah muatan tetap menurut darjah kesukaran.Kegagalan pembelokan kosong adalah apabila sisi atas dan sisi adalah pembelokan kosong secara serentak, kekuatan bentuk mudah melebihi titik kritik disebabkan tekanan yang dijana oleh gulung atas dan gulung bawah pada masa yang sama, yang menyebabkan ketidakstabilan pinggir dan konkav, dan juga akan mempengaruhi operasi stabil dan membentuk kualiti unit. Ini juga adalah ciri- ciri berbeza bagi tub kuasa dua qb dan pembelokan tub bulat kosong. Koncep tub kuasa dua: tub kuasa dua adalah proses tekanan bagi ingot, billet atau tub kuasa dua Buat bahan dari semua bentuk, saiz dan ciri-ciri yang kita perlukan.Selepas menyemprot (melemparkan) derusting, tetapi juga meningkatkan penyekapan mekanik antara lapisan dan permukaan paip. Oleh itu, penyemburan adalah kaedah penyemburan yang ideal untuk saluran paip. Secara umum, letupan tembakan (pasir) terutama digunakan untuk rawatan permukaan dalam paip, dan letupan tembakan (pasir) terutama digunakan untuk rawatan permukaan luar paip. Beberapa masalah perlu diperhatikan dalam melumpuhkan dengan menyemprot.


Badwaslau50100 galvanized pipePetikan keutamaan baru



Jika hanya ada satu penyweld pesawat, penyweld langkah-langkah ke belakang akan diterima dari tengah, iaitu, lengkung penyweld seksyen akan dihentikan pada lengkung seksyen.Yang mana lebih baik,Ini adalah proses penting untuk paip kuasa dua galvanized dan komponen sebelum meliputi, dan ia adalah kunci kualiti paip kuasa dua galvanized. Penyerangan teliti boleh meningkatkan pegangan cat antirust dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan paip persegi galvanized.Besi karbon biasa dibahagi ke Q Q q SS, # besi, # besi, dll.Tahap ( & mdash; )Badwaslau,Ratusan darjah Celsius, yang boleh menghemat tenaga.Tuba kuasa dua untuk pengedar tekanan rendah dan tengah (gb-) adalah tub kuasa dua karbon struktur besi berguling panas dan dicat sejuk (berguling) untuk tub uap yang hangat super tub air mendidih untuk pengedar tekanan rendah dan tengah-tengah struktur berbeza dan tub uap yang hangat super, tub asap yang besar tub asap kecil dan tub batu tebing lengkung untuk pengedar lokomotif. Tuba kuasa dua untuk pengedar tekanan tinggi (gb- ialah baja karbon berkualiti tinggi, baja legasi dan tabung persegi baja yang bertentangan panas yang tidak bersih untuk permukaan pemanasan kotak tub air dengan tekanan tinggi dan di atas. Tabung persegi tekanan tinggi untuk peralatan fertilizer kimia (GB - adalah baja struktur karbon berkualiti tinggi dan tabung persegi baja legasi yang sesuai untuk peralatan kimia dan saluran paip dengan suhu kerja - ~ [UNK] dan tekanan kerja ~ mA.Tubu persegi palsu dan terkenal mudah untuk dicakar, kerana peralatan pembuat bahan palsu dan terkenal mudah untuk menghasilkan burrs dan menggaruk permukaan tub persegi. Garisan dalam mengurangkan kekuatan tabung kuasa dua.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 938HP166090698 / 2024-04-14 08:59:26 / balas
Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, Badwaslau50100 galvanized pipe penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.
user 258HP138990173 / 2024-04-14 07:57:14 / balas
Badwaslau50100 galvanized pipe Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang
user 161HP196399230 / 2024-04-14 07:37:03 / balas
Penjualnya sangat baik, Badwaslau50100 galvanized pipe sama seperti pengenalan, penjual jujur
user 409HP184720764 / 2024-04-14 07:32:31 / balas
Badwaslau50100 galvanized pipeBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?
user 122HP117294921 / 2024-04-14 08:43:22 / balas
Barangnya memang bagus, tetapi Badwaslau50100 galvanized pipe harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.
user 570HP155642700 / 2024-04-14 07:22:17 / balas
Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus Badwaslau50100 galvanized pipe. Terima kasih.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan