Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2023-04-08 09:57:48 / melayar:121 / Komen:4

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Kepulauan Virgin,Kepulauan Virgin, ASPembuat pengubah distribusi, AS,Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaDinajpur,Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


Kepulauan Virgin, ASPengubah stesenApakah masalah asas prestasi



Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa,Kepulauan Virgin, ASPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


Kepulauan Virgin, ASPengubah stesenApakah masalah asas prestasi



Oil leakage of cast iron partsJabatan Pemasaran,Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Kepulauan Virgin, AS,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, semakin kecil resistensi, dengan kata lain dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 4 Komen

user 409HP184720764 / 2023-04-08 11:49:33 / balas
Baru bayar, bila Kepulauan Virgin, ASPengubah stesen sampai bos.
user 570HP155642700 / 2023-04-08 10:32:34 / balas
Kepulauan Virgin, ASPengubah stesen Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.
user 709HP180518493 / 2023-04-08 10:17:43 / balas
Kepulauan Virgin, ASPengubah stesen Sangat berpuas hati, kualiti bagus.
user 632HP195506591 / 2023-04-08 10:32:07 / balas
Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya Kepulauan Virgin, ASPengubah stesen. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan