Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2023-03-19 00:23:32 / melayar:121 / Komen:6

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Kebocoran minyak di flange looperArouca,Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis keringKebocoran minyak benang luaran bolt atau paipIslamabad,Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.Operasi pengubah tenggelam minyakOperasi pengubah tenggelam minyak


AroucaMulti voltage output transformerPemeriksaan dan penyelenggaraan



Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P,AroucaBerapa banyak pengubah kuasa, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, ia akan dikendalikan dengan betul.Jumlah jaminan kualiti,Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan,AroucaPengubah kuasa M, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak dan kemudian mengambil sampel minyak.


AroucaMulti voltage output transformerPemeriksaan dan penyelenggaraan



Bunyi dalam kes kegagalan fasastandar kualiti,Penyebar bunyi pengubah jenis keringPenyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar,Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,AroucaSuhu pengubah jenis kering piawai, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 409HP184720764 / 2023-03-19 08:04:55 / balas
Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya AroucaMulti voltage output transformer. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.
user 122HP117294921 / 2023-03-19 07:47:16 / balas
Setelah lama mencari milik anda AroucaMulti voltage output transformer, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.
user 570HP155642700 / 2023-03-19 09:15:22 / balas
Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, AroucaMulti voltage output transformer asli, berkualiti dan murah, haha.
user 709HP180518493 / 2023-03-19 07:54:52 / balas
Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih AroucaMulti voltage output transformer Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!
user 632HP195506591 / 2023-03-19 08:32:17 / balas
Ia patut dipuji, sangat bagus, AroucaMulti voltage output transformer Saya sangat menyukainya.
user 256HP158312377 / 2023-03-19 09:20:02 / balas
Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda AroucaMulti voltage output transformer dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan