Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2023-01-25 01:59:28 / melayar:165 / Komen:6

DiriambaPintu pengubah jenis kotak,

Pasukan pengubah kuasaPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaDiriamba,Bagaimana memilih pengubah jenis keringBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Morphou,Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai,DiriambaPerlindungan komprensif pengubah kuasa, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.TransformerOperasi pengubah tenggelam minyakaset,DiriambaBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah,After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikBunyi menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


DiriambaPengubah kuasa berulangBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Perbaikan kualiti,Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.Analisis penyimpanan kuasa pengubahAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:DiriambaPembuat pengubah kuasaMod wayar pengubah jenis kering:Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 466HP159575805 / 2023-01-25 10:14:39 / balas
Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai DiriambaPengubah kuasa berulang. Datang lagi lain kali!
user 409HP184720764 / 2023-01-25 09:07:42 / balas
Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.
user 122HP117294921 / 2023-01-25 09:25:04 / balas
DiriambaPengubah kuasa berulangKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.
user 570HP155642700 / 2023-01-25 09:42:51 / balas
Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai DiriambaPengubah kuasa berulang. Datang lagi lain kali!
user 709HP180518493 / 2023-01-25 10:48:42 / balas
Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk DiriambaPengubah kuasa berulang ini sangat bernilai.
user 632HP195506591 / 2023-01-25 10:57:13 / balas
DiriambaPengubah kuasa berulangSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan