Kategori:Mesin dan peralatan industri / tarikh:2022-08-11 06:08:12 / melayar:188 / Komen:6

YamasaFungsi pengubah jenis kering,

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Apa peranan penting pengubah kuasaYamasa,Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum,YamasaPengubah peralatan elektrik, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.Uruapan,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas suhu meningkat, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Selepas mengambil sampel dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, muatan boleh disambung.


YamasaTeknologi pengubah terbenam minyakSaranan Rumah



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Pembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi,YamasaHarga pengubah jenis kotak 160KVA, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Nilai tinggi,konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Apa peranan penting pengubah kuasaShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.


YamasaTeknologi pengubah terbenam minyakSaranan Rumah



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.Kesehatan dan Kesehatan, ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringYamasa,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Notis Hak Cipta: Artikel ini tidak dibenarkan oleh mana-mana perjanjian Creative Commons, anda boleh mencetak semula atau menggunakannya secara bebas dalam sebarang bentuk

 Artikel yang mungkin berminat

Comment area

berkongsi 6 Komen

user 466HP159575805 / 2022-08-11 13:44:50 / balas
Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, YamasaTeknologi pengubah terbenam minyak berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!
user 122HP117294921 / 2022-08-11 07:52:35 / balas
YamasaTeknologi pengubah terbenam minyakKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.
user 570HP155642700 / 2022-08-11 13:47:27 / balas
YamasaTeknologi pengubah terbenam minyakBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?
user 709HP180518493 / 2022-08-11 13:31:14 / balas
Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini YamasaTeknologi pengubah terbenam minyak memang bagus, cukup bertuah.
user 632HP195506591 / 2022-08-11 13:53:08 / balas
Syarikat anda YamasaTeknologi pengubah terbenam minyak mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.
user 256HP158312377 / 2022-08-11 08:06:54 / balas
Akhirnya dapat YamasaTeknologi pengubah terbenam minyak Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

Comment / Batalkan jawapan

Diperlukan

Opsyen

Opsyen

◎Selamat datang untuk membincangkan, sila mengekspresikan pandangan anda di sini.

Hello, selamat datang ke laman web ini!

Senarai label

Pautan